こんにちは

'' Hello.. everyone..

hoppas alla mår bra även den kalla vinter .. och mörk väder,.. weee,.. Det snöar också... grrrrr... älskar snön...

Skönt va ledigt idag... och imorgon,... ska man jobba igen,.. ah orkar jobba då. Liksom man ska ändå får jobba kvar där.. så har man inte ork och lust att jobba,,, hhehehe synd att jag ska börjar till andra stället.. , Tycker om så mycket att va kvar på Haga...men men the boss som bestämmer,.. not me.. anywway.. är hemma och ska ta det lugnt.. och kanske läsa lite... he he manga... 

Alltså jag är inte nörd men,,, älskar läsa manga och andra böcker också... he he i know i know.. alla har inte likadåna.. men men,, ni får tycka va ni tycker om som tycker om att läsa manga på min ålder eller... hah ha ni tycker säkert att jag är barnsligt... he he,,,,




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0