slut på dagen!!

.. moshi moshi...

hoppas ni har haft bra dag...

hmm... dagen borjar tar slut och imogon är ny dag igen.. hmm idag var jag på min första introdution på en ny ställe,, om ni undrar hur det gick.. jorå minsann det gick bra faktiskt..och imorgon ska dit igen hehe,., få se om jag ska trivas där men men... hoppas jag att jag gör det..

.... Det var inte stor ställen men det går nog bra tror jag hahah.. det hände så mycket att tiden var gick förbi sen att dags att sluta... och sen var jag också på körlektion,.. ahh undrar hur det gick.. men min handledare tycker att det gick bra och jag tycker också det... hahah är inte så duktigt att köra men men jag måste lära mig..,,, det är ju därför jag är där,.. elllerhur,... dahh.

..... och ikväll tog vi bussringa brorsan hahah vad rädd han blev,.. eftersom det var om druger på Hearthrow... han kom ju nyligen från semester och har varit också i London... han var ah,. ni fick mig,.. ,säger han..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0