休みの日

Hejjj....

hoppas ni har det bra...
.... hmmm idag jag min ledigt dag,.. och haft det roligt... va min älskling och brorsan... sen ¨¨åt vi en god.. mat.. sen träffade vi mamma på stan.. och sen  med kompisar och fikade,.. satt där och pratade att vi alla ska ta körkort... hahha  tror att det lätt men men det 'är inte det..

..... ah.. imorgon ska jag köra och ska börjar.. till intro imorgon ah... va tråkigt.--- .. men men hoppas det går bra då... vi får nog hoppas det...

.... hmmm just nu har jag inte läst något manga för idag,.. undrar va man ska läsa idag då... men ska fösöka och läsa idag... och berätta till er imorgon...

,..-. Jag fann en jätte söt hat som jag köpte idag... och den faktiskt passa bra till våren och sommar.. hehhehe...


hahha ..



hahah.. haten köpte idag... kläder jag köpte i söndag hahha

 

.. Min gamla hat jag köpte förut.,. hha

 

 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0