Ledsen!!!:(


Hello.. ..

hoppas ni har det bra i helgen,,.. om ni undrar om mig så är inte något special.. haah jo för att det är min sista dag på jobbet på Haga Ängs.. på tisdag borjar jag i andra stället.. hmmm.. ledsen.. blir jag.. fan för att jag vill inte byta ställen...och idag förresten är min pappas födelsedag... weee... han börjar bli gammal.. 45 fyller han år.. alltså typ häften av min ålder..

Ah.-.. så tråkigt att jag ska få sluta på Haga efter sex år man har varit och jobba... sen det är bara tack och hej... det mycket känslor som kommer in och tänka på... men men man måste tänka frammot.. och är på jobbet nu och skriver...

.... Jag fick en blomma och chocklad av Nina och Catrin.. det var jätte snällt.. jag kommer verkligen sakna personal.. här .. jag kan liksom inte tänka mig att jag ska inte komma hit och jobba igen men men.. hoppas jag får hoppa in när något är sjuk ... och kan komma hit till sommaren.. eller kan ta semester stället.....kanske min älskling kan få sommajobb  så blir hoppas jag att få åka utomlands.. hahha man kan alltid drömma om...

Som ni ser att jag är på jobbet just nu och inte kan läsa manga,... men det blir nog när jag åker hem ikväll.. så har inte läs manga idag.. .. gryyyy.--


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0